Első találkozásunk...

Daisypath Anniversary tickers

2010. április 6., kedd

Újra itt

Elég régen írtam már. De most vége a húsvétnak, újult erővel írok:)
Mozgalmas napok vannak mögöttem. Csütörtökön Benjinek újabb foga lett, de rossz hír, hogy 3 pukli van az ínyén szó szerint, vagyis nem nagyon fogunk aludni a közeljövőben. Nem baj, ezen is túl leszünk előbb-utóbb, és a kis törpi mosolya mindenért kárpótol.
Bálint még mindig szomorkodik a hörcsög halála miatt.Most a húsvéti nyuszi szezonja volt, nem volt aranyhörcsög a kereskedésben. Barnabás nem engedi a dzsungáriai törpehörcsögöt, ezért maradt a várakozás. 
A férjemnek van még 2 gyerkőce az előző házasságából, itt voltak tavaszi szünetben ( az előbb mentek haza). Tesóm feljött értem szombat reggel, és Bálintot meg Benjit hazavittem másfél napra Egerszalókra apukámhoz, hogy pihenjek is egy kicsit. Sikerült! Jó volt végre otthon lenni. Vasárnap délután visszajöttünk,  tojást festettem a gyerekekkel. Szombaton Barnabásnak sikerült aranyhörcsögöt vennie, így Bálint vasárnap este óta végre a szobájában alszik:)
Böknöm is sikerült. Befejeztem a nyuszis bannert, tegnap meg is varrtam. Megvarrtam a kagylós wc-papír tartót is. Utóbbinak sehol sem találtam normális méreteket, így magamtól kellett kitalálnom. Hát, nem lett tökéletes. Kicsit nagyobb lett, a képeken olyan szép feszes. Az enyém meg nem. Sebaj, prototípusnak jó lesz, a következőt majd kisebbre csinálom.
És akkor jöjjenek a képek:























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése