Első találkozásunk...

Daisypath Anniversary tickers

2010. április 22., csütörtök

Hinta

A tegnapi napom nem igazán olyan lett, mint amit elterveztem. Gyönyörű idő lett nagy széllel, de azért ki lehetett menni élvezni a napsütést. 
Mielőtt elindultam Bálintért az oviba, még megküzdöttem Benjivel, utál öltözni,mint minden baba, volt sírás, menekülés, meg minden, mire felöltözött. Még kiraktam a szárítóra a frissen mosott ruhákat, ami kb. 5 perc volt.Megfordultam, és megláttam Benjit. Akkor tudatosult bennem, hogy a popsikenőcsre nem raktam rá a tetejét, Benji meg kikente magát, a kanapét, a szőnyeget, mindent, amit ért:)))Alig jött le a kenőcs, még a vizet is taszítja:))
Aztán elmentünk Bálintért, most nem aludt az oviban, csak csendben volt. Elsétáltunk a játszótérre, ott voltunk több, mint 1 órát, de akkor már indulni akartam, mert fújta a szél a homokot. De Bálint még hintázott a kisebbeknek való hintában, aztán még az autógumiból készültben is újra akart hintázni.Én hintáztattam, közben be nem állt a szája. Egyszer csak azt láttam, hogy repül le, nem tudja miért, elengedte a hintát.Rettenetesen megijedtem, ő még jobban. Megütötte a vállát. Azonnal hazajöttünk. Még előtte megbeszéltük  Barnabással,hogy jön a játszótérhez, csak késett, de amikor elindultunk, szinte 20 méterre a játszótértől találkoztunk.Addigra már Bálintnak nem volt semmi baja. De azt hiszem,  most nem viszem egy darabig játszótér közelébe sem. Sosem csinált ilyet, azóta sem értem, miért engedte el a hintát. Gondolom, elfáradt a nagy játszóterezésben, és előtte nem is aludt az oviban, viszont ott is kétszer voltak az udvaron...Remélem, ez volt az utolsó, mert infarktusban fogok meghalni:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése