Első találkozásunk...

Daisypath Anniversary tickers

2010. április 29., csütörtök

Hímzések

Rengeteg dolog történt, mióta nem írtam. Ovi után minden nap játszótereztünk vagy a Duna-parton sétáltunk. Ha Barnabás korábban hazaért, akkor négyesben.
Benji most már nagyon gyors, kommandós kúszásban felderíti a lakást.Mindent dugdosni és feljebb pakolni kell előle.Barnabás már régóta ezt emlegeti, már nem is emlékeztem rá, milyen fárasztó is tud lenni. Emellett a bébikompban száguldozik:) Állandóan állna, de nem tud, a kezemben meg nagyon nehéz lesz egy idő után, a bébikomp ilyen szempontból jó szolgálatot tesz. Addig áll és megy benne, amíg bírja, ha elfárad, szól azonnal. Egy igazi mini diktátor.
Szombaton a férjem focikupát rendezett a Marczibányin, délután pedig meccse is volt Nagytétényben. Egész nap nem is láttuk, de kimentünk, nagyon szuper idő volt. Bálint bringával jött, és Benji imádta a babakocsiból látni a bratyót:)
Szomszédilag nem változott a helyzet. Szombaton reggel egy nagy üveg ásványvíz volt az ajtónk előtt. Este Barnabásnak mesélte a szomszéd néni, hogy hajnali 4 körül dörömbölt a felső szomszéd, hogy a gyerekem azt kiabálj, hogy szomjas, hozott vizet:)Mi nem ébredtünk fel, a gyerekek még annyira sem szerencsére.
Vasárnap szinte egész nap a Vasúttörténeti Parkban voltunk, mert Gőzmozdonyok napja volt. 
Hímeztem is. Elkezdtem egy terítőt, ami nem keresztszemes, hanem laposhímzéssel készül. Mióta a nagymamám meghalt, nem hímeztem ilyet.Lefotóztam a kezdet kezdetén, új kép még nem készült róla, majd később mutatom.
Így nézett ki az elején:

                                                              
















Így áll a spanyol képem:

















Pedagógusnapra Bálint könyvjelzőt választott a 2 óvónéninek, a dadusuknak és a helyettesítő dadusnak. Nincs kedvem 4 egyforma könyvjelzőt csinálni, így a 4 különbözőből majd mindenki választ egy neki tetszőt.Keresztszemes hímzéssel készülnek mindannyian.
Tegnap délután elkezdtem az elsőt:






















Ez egy rózsa lesz, még csak a szára van készen, abból is hiányzik még egy pici.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése