Első találkozásunk...

Daisypath Anniversary tickers

2010. április 21., szerda

Szerda

Süt a nap, és bár fúj a szél, nekem már ettől a ténytől jobb kedvem van. Tegnap reggel arra ébredtem,hogy a ház előtt füvet nyírnak. Amikor Bálinttal és Benjivel ovi után a játszótérre sétáltunk, annyira jó levágott fűillat terjengett. Bár már 7 éve Budapesten élek, de erről az illatról mindig a falusi nyarak és Egerszalók jut eszembe. Majdnem másfél órát voltunk a játszótéren, 5 perccel utánunk megérkezett Bálint ovistársa, Annabella is, így ők ketten nagyon jót játszottak. Benji pedig békésen kiflit majszolgatott a babakocsiban, én meg élveztem a napsütést. Nagyon szép idő volt. Miután egész nap takarítottam, még elmentünk 6 körül vásárolni a fiúkkal, így jó sokat voltak levegőn. Este megfájdult a fejem, biztosan a front miatt, mert eléggé frontérzékeny vagyok. Azért hímeztem is, bár nem annyit, amennyit szerettem volna.
Sokszor egész nap elvonási tüneteim vannak hímzést illetően, de amikor este lenne rá időm, addigra elfogy az energia, és nem tudok annyit hímezni, amennyit szeretnék. A spanyol képpel haladok, kivégeztem az első A4-es lapot, a második rész viszont nem tesz ki egy egész A4-es lapot, vagyis már több, mint a felén túl vagyok:) Legközelebb mutatok képet is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése