Első találkozásunk...

Daisypath Anniversary tickers

2010. április 12., hétfő

A fotel új ruhája

Újabb mozgalmas napokon vagyok túl. Benjinek lett egy újabb fogacskája, így már 8 van. Most már elég lehetne egy időre, hogy néha pihenhessünk. Szombat óta megint rossz idő van. Nincs napsütés, madárcsicsergés, pedig én már pénteken is éreztem a tavasz illatát:) Pénteken cipőfűzőt kerestem a méteráru boltban, de nem volt. Találtam viszont egy nagyon szép sárga alapon macis anyagot, amibe azonnal beleszerettem. De épp a játszótérre tartottunk a férjemmel és a gyerekekkel, ezért nem vettem meg, csak szombat délelőtt. Amikor megláttam, azonnal tudtam, hogy mi lesz belőle: a fotel új ruhája. Van 2 kényelmes fotelunk. Az egyiket most kaptam Benji születése előtt, a másikat még Bálint születése előtt. Utóbbi viszont nem tetszik, mert sötétkék a huzata, ezért jobb ötlet híján Bálint szobájába került, ő lett a mesefotel. A férjem minden este abban olvas mesét Bálintnak. Tegnap megvarrtam az új huzatot a fotelre,így jobban megy a sárga falakhoz, nem mellesleg Bálintnak is nagyon tetszik.









































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése