Első találkozásunk...

Daisypath Anniversary tickers

2010. március 14., vasárnap

A Kezdet...

Jön a tavasz.Én is megújulok. Végre a sok halogatás után úgy döntöttem, írok a sok fórumozás után,mellett a saját blogomba is. 
Először is magamról egy kicsit: Adri vagyok, Budapesten élek, és két kisfiú boldog anyukájaként élem napjaimat. Nagyobbik fiam Bálint, 4 éves, a legkisebb pedig Benjámin, ő 7 hónapos, mindenki csak Benjinek hívja. Nagyon szeretem a kreatív dolgokat, első számú szerelmem évek óta a keresztszemes hímzés, emellett imádok varrni, dekupázsolni, főzni, gyöngyözni, mindegy, csak lehessen vele babrálni.
Remélem, most már tavasz lesz végre, én már 2 hete új díszpárnákat varrtam, mert találtam a méteráru boltban olyan anyagot, amit nem lehetett otthagyni :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése