Első találkozásunk...

Daisypath Anniversary tickers

2010. március 19., péntek

Húsvéti banner

Készen lettem a húsvéti bannerrel. Ez életem első bannere. A nyuszik hímzővászonra készültek, a banner maga pedig vastag flízzel készült. Azért sárga az alap, mert az oviba készítettem a gyerekeknek, és a csoport színe a sárga. Már be is vittem, és a Bálint óvónénije nem akarta elhinni, hogy otthagyom:)
Most már lehetne igazán tavasz, elég volt a szürkeségből. Bár most, hogy kinézek az ablakon, látom a napsütést, rögtön jobb kedvem lesz.

A nyuszik:


A banner alapja:


A kész banner. Nem tökéletes a kép, mert a kanapén fotóztam, így olyan, mintha nem lenne a tetején a bújtató azonos szélességű, pedig az, de a kanapé nem egyenes, így tökéletlennek látszik.


















Nagyon könnyű volt megvarrni. Azt hittem, nehezebb lesz. Először a nyuszis alapot rávarrtam a sárga elejére, aztán szendvicsszerűen összefogtam az elejét, hátulját és a flízt, összevarrtam 3 oldalát, majd kifordítottam. Összevarrtam a 4.oldalt, aztán rávarrtam a bújtatót és vasaltam.
Az oviban nem bannerakasztón fog lógni, hanem természetes anyag kellett, ezért méretre vágott hurkapálcikák lesznek a bújtatóba téve, és szalag lesz a 2 végére kötve. Díszes tojásokkal fogják díszíteni a 2 végét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése