Első találkozásunk...

Daisypath Anniversary tickers

2010. március 29., hétfő

Hörcsögi

Már jó rég írtam. Ma egész nap fájt a fejem, majd szétszakadt, 2 gyógyszer után is most félórája még fájt. Talán most jobb.
Az óraátállítás Benjit is teljesen megzavarta. 2 napja olyan nyűgi. Tegnap mindenért nyavajgott, alig evett. Ma mosolygott, de össze-vissza alszik, majdnem 1 órakor ébredt a délelőtti alvásból, 1 óra múlva megint álmos volt. 3.50-kor alvás közben kezdtem öltöztetni, mert menni kellett az oviba. Utána voltunk a DM-ben, majd a játszótéren a túloldalon, de félóra múltán sírt, hazajöttünk. Kiderült, hogy Barnabás 20 perc múlva ér haza, visszamentünk a HÉV-hez.
Csütörtökön kijött 2 felső foga elöl, de megint jön neki, állandóan rág. Szombat délután elkezdett kúszni. Rájött, hogy így több mindent lát.De hamar elfárad. Tegnap meg azért nem írtam, mert ki akartuk takarítani a hörcsögöt, de megtaláltuk holtan. Már több, mint 2 éves volt, egyszerűen elaludt. Viszont Bálint vigasztalhatatlan volt. Hörcsögire cserélte 2 éve a cumisüvegét. Úgy zokogott, hogy én is sírtam, nagyon rossz volt látni, hogy így szenved. Most vesztett el először valakit/valamit, ami közel állt hozzá.Beszélgettünk arról, hogy minden állat meghal. Bálint azt mondja, hogy szerencsére az emberek nem halnak meg, csak akkor, ha késsel vagy villával vagy karddal leszúrják őket. Ezen jót mosolyogtunk. Most akar egy új hörcsögöt, és egy interaktív hörcsögöt is, egy Zhu-Zhu-t. Utóbbit most hallottam először. Eddig azt sem tudtam, micsoda.Hétvégén megkapja az új hörcsögöt, az élőt.
Tegnap megvarrtam a 3 terítőt az oviba az asztalokra, és egy futót a babakonyhába. Eddig ezek narancssárgák voltak, most így már végre napsárga lett. Ma be is vittem az oviba.Lefotóztam, holnap felteszem a képeket.
A hímzéseim nem nagyon haladgatnak. Majdnem kész a 2.húsvéti banner, hamarosan mutatom. A többi művem áll. Hétvégén a kutyusokat is be kellene fejeznem.
Múltkor voltam itt a közelben a méteráru boltban az ovis anyagok miatt. Eszembe jutott, hogy megkérdezzem vízben eltűnő filcet. A tulajdonos hölgy nagyon aranyos. Viszont még sosem hallott ilyenről. Elbeszélgettünk a vízben és a levegőre illanó filcekről, és megígérte, hogy a nagykerben néz nekem vizeset. Nézett, de csak levegőre illanó volt. Megbeszéltük, hogy ha nem kapok az írószerben vízben illanót, akkor visszamegyek,és rendelek levegőre illanót nála. Nem kaptam, ma visszamentem a hölgyhöz, és mosolyogva közölte, hogy talált vizeset, és hozott nekem. 400 Ft volt darabja, megvettem mindkettőt. Már ki is próbáltam, nagyon jó!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése