Első találkozásunk...

Daisypath Anniversary tickers

2010. március 16., kedd

Hosszú hétvége...

Olyan jó volt ez a hosszú hétvége! De amennyire várom az ilyen egybefüggő pihenős 3 napokat, amikor benne vagyok, folyton úgy érzem, hogy "Úristen, már vasárnap van, mindjárt vége!" 
Szombaton  elvittük a gyerekeket a Gyermekvasútra, Bálint imádja, Benji meg még sosem volt lévén, hogy még csak 7 hónapos. De nem gondoltuk, hogy ilyen hatást vált ki legkisebb gyerekünkből a tolató mozdony: hatalmas kurjongatások és sikolyok kísérték a tolatást, Benji annyira örült, hogy a rajtunk kívül a vasúti kocsiban utazó 3 ember mosolyogva nézte. Annyira fújt a szél egész hétvégén, hogy több közös programot nem csináltunk a picurral. Vasárnap Bálint focimeccsre ment az apjával, én pedig nekiálltam az ovis mesepárna huzatok megvarrásának. 1 óra alatt kiszabtam mind a 26-ot, és vasárnap este meg tegnap délelőtt meg is varrtam, már csak a párna hiányzik belőlük, és még egy oldalukat kell levarrni és mehetnek az oviba.
Azért sok x-et is böktem a hétvégén, mutatom majd az eredményt.

A mesepárnák:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése