Első találkozásunk...

Daisypath Anniversary tickers

2013. február 27., szerda

Nyuszi húsvétra

Tartozom még az ülő nyuszival, ami egy délután elkészült Benjinek. Banner lesz a fiúk szobájába.






2 napja itthon vagyok. Vasárnap éjjel már fájt a jobb oldalon a hátam, hétfőn még szenvedtem a munkahelyemen, de estétől iszonyatos fájdalmaim lettek, sem ülni, sem állni, sem feküdni nem tudtam 2 percnél tovább, majdhogynem a falat vakartam kínomban. Az átsírt-átnyüszített éjszaka után tegnap reggel apósomnál kezdtem a reumatológián, röntgen, stb, délután még iszonyú fájdalom, de legalább valamennyit tudtam éjjel aludni. Ma egész nap feküdtem, mostanra érzem, hogy használ a gyógyszer és a krém. Holnap megyek már dolgozni, legfeljebb hamarabb hazajövök, ha nem bírom az ülést. Apósomhoz is visszamegyek. Emlékszem sok évvel ezelőtt, amikor anyukámnak lumbágója volt, nem gondoltam, hogy ez ennyire fájdalmas. Jól titkolta. Sok mindent átértékeltem az elmúlt 2 napban. Kezdek rájönni, hogy mennyi mindent eltitkolt előlünk csak azért, hogy ne aggódjuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése