Első találkozásunk...

Daisypath Anniversary tickers

2013. február 9., szombat

Kényszerpihenő

Minket is elért a nátha. Vagy influenza.. Bálint szerdára nagyon beteg lett, nem volt hangja, lázas lett, fájt a torka. Orvoshoz kellett vinni. Tegnap vittem újra vissza a doktornénihez, aki előzőleg megállapította, hogy tüszős mandulagyulladás, tele van ráadásul az arcürege. Hát, nem sokat javult tegnapra, iszonyúan köhög, inkább ugatásnak tűnik, mint köhögésnek, folyton lázas. Szóval kaptunk újabb gyógyszereket, dokinéni közölte, hogy ez nagyon makacs vírus, sokan betegek, és súlyos szövődményei lesznek, ha nem gyógyul meg teljesen, így szerdán újra vissza kell menni. Már én is elkaptam:-)Az elmúlt napokban mást sem csinálok, mint takargatom, gyógyszereket tukmálok bele és lázat mérek. A farsangot is kihagytuk.
Kedden még Benjinek jelmezt varrtam, apósom katonai pulcsiját XL-esből 110-esre alakítottam, az oviban szerdán volt a farsang.
Íme:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése