Első találkozásunk...

Daisypath Anniversary tickers

2013. február 23., szombat

Hólepel

Újra tél lett. Tegnap reggel Budaörsre mentem tréningre és újra havazott. El is gondolkodtam, hát már sosem lesz tavasz? Délutánra hóemberépítő mennyiség esett, Bálint, Benji és ovis- meg osztálytársak hóembert építettek ovi-suli után. Mára természetesen olvad, sőt reggel óta szakad az eső. Holnapra +10 fokot mondanak. Nem is emlékszem hasonlóan csapadékos télre. Azért remélem, nem ez lesz egész évben.
Barnabás és a fiúk Szigetszentmiklósra mentek Zsófi táncversenyére, este jönnek Zsófival. Addig is van időm a házimunkára, meg nem is vagyok túl jól. Délután DVDzés közben hímezni és olvasni fogok:-) Már a húsvétra készülök, kellene banner, talán az oviba, suliba is. Ráadásul itt a piacon van egy nagyon aranyos idősebb pasi, új könyveket (is) árul, múltkor találtam nála a Debbie Macomber-gyűjteményemből hiányzó darabokat, és vettem 6-ot, amiből 2-t elolvastam már, egy folyamatban van, hármat pedig "nézegetek". Van, ami megvan e-bookban, de az nekem nem az igazi. Azt nem tudom lapozgatni, nem érzem az illatát, valahogy nincs meg az a varázs, hogy kézbeveszem...Képeket hozok holnap az ülő nyusziról is.
Szép szombat délutánt Mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése