Első találkozásunk...

Daisypath Anniversary tickers

2013. február 17., vasárnap

Húsvéti nyuszikák

Sikerült rájönnöm, hogy kell a telefont összerakni a laptoppal, kellett hozzá némi idő, keresés, programletöltés, és még rájönni, hogy mi-hol-merre, de sikerült. Így tudom mutatni a nyuszikat.




Egy évekkel ezelőtti Praktikában volt talán "Húsvéti futó" címszóval, 4 különböző nyuszi és tojások, de amikor tavaly húsvét előtt elkezdtem, akkor nem futót szerettem volna, hanem bannert. Tavaly nem lett kész, most befejeztem. Benji közölte, hogy neki az ülő nyuszi kell (az természetesen a másik 2 nyuszi egyike), így azt tegnap elkezdtem, ebből meg mégsem lesz banner, mert van egy nagyon kreatív ismerősöm, aki nagyon szeretné az egyik szíves Bálint-napi mintát (gyöngyözésben profi, nem hímzésben), és úgy döntöttem, meglepem vele holnap. Igazából van olyan minta, amiről azonnal tudom, hogy mi lesz belőle, és ez az érzés a hímzés végéig kitart, és van, hogy a végére még mindig tetszik, de már közel sem annak, aminek eredetileg készült.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése