Első találkozásunk...

Daisypath Anniversary tickers

2011. szeptember 25., vasárnap

Szaloncukor textilből lépésről-lépésre

Varrtam. Gyakran teszem ezt, de mindig kampányszerűen: valamit kell varrnom, és mellette varrok még olyat, amit nem sokkal azelőtt láttam, vagy amit már egy ideje halasztgatok. Ez utóbbi történt most. Itt voltak Zsófiék, ebéd után volt egy kis időm, leültem, és a már géppel készre varrott szaloncukrokat kitömtem és befejeztem.
Ha kedved van, nyugodtan varrj néhány textil szaloncukrot, nagyon egyszerű, és adventkor ajtó-, ablak- vagy bármilyen dísz, esetleg ajándékkísérő, vagy apró ajándék lehet belőle barátnőnek, oviba, bölcsibe.

A képek nem túl jók, nem vagyok egy nagy tehetség fotózás terén:

1. Végy egy 11,5x15,5 cm-es karácsonyi (vagy sima piros) anyagot.




2. A keskenyebb végének színére varrj mindkét oldalra egy neked tetsző csipkét:




3. Színt színre illesztve varrd végig a hosszabb oldalt talpszélesen:




4. Fordítsd ki!




Most van egy csöved, aminek két végén csipke van. A következő fázist elfelejtettem fotózni, de szükséged van egy varrótűre, és az anyaghoz illő hímzőfonalra (vagy vastagabb cérnára). A fonal végére köss egy kicsi csomót, valahol belülről szúrd kifelé a tűt kb. 3 cm-re a végétől, így a csomó a cső belsejében lesz. Ezután egyik ujjadat bedugva pici fércöltésekkel öltsd körbe a "csövet". Ha körbeértél, húzd meg a fonalat, és kösd el. Tegyél bele vattát, hogy szaloncukor formája legyen, majd ismételd meg a fércelést a cső másik végén. Ha a másik végén is meghúzod, készen is vagy.

Íme az eredmény:











4 megjegyzés: