Első találkozásunk...

Daisypath Anniversary tickers

2011. szeptember 7., szerda

Függönybehúzó varrás

Szombaton Egerszalókon voltunk apukámnál, olyan jó volt újra találkozni vele és a nagymamámmal is. Furcsa, mert anyukám halála előtt eszembe sem jutott ilyen "apróságokon" töprengeni, azóta viszont öröm minden pici pillanat. Beugrottunk Gyuriékhoz is, Barnabás nagybátyjáékhoz is Egerben, voltunk náluk is 2 órát. Hozzájuk tényleg olyan ritkán jutunk el. Hazafelé épp azon tűnődtem, hogy ilyenkor mindig megyek a temetőbe anyához, amikor végre ott vagyok, akkor megnyugszom, aztán kezdődik elölről az egész, megint alig várom, hogy otthon legyek apánál, aztán alig várom, hogy a temetőben megnyugodjak.
Na, nem akarok senkit elszomorítani, vidámabb témát is hoztam: a függönyvarrást. Múlt héten az oviban megkértek, hogy a sötétítőkre vegyek és varrjak függönybehúzót. Úgy emlékeztem, Ági néni 4 függönyt emlegetett. Vasárnap a csirketorta sült a sütőben, rizs készült a mikróban, én meg nekiugrottam a függönyöknek, amiket végül pénteken Etelka néni egy nagy szatyorban adott ide. Én ki sem bontottam, mert úgy voltam vele, hogy benne van a 4 db függöny, 1,5 m kell egyenként mindegyikre, vettem 9 m behúzót... A negyediknél Bálint már nagyon éhes volt, Barnabás terített, mire kiderült hogy van még a szatyorban függöny. Az 5.után még maradt egy benne, mint kiderült, hat sötétítőt kaptam...Utóbbira már nem volt elég a behúzó, majd ma megyek venni, a többi már az oviban van készen, itt vannak a képek:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése