Első találkozásunk...

Daisypath Anniversary tickers

2011. szeptember 20., kedd

Karácsonyi párnák

Most néztem, milyen rég írtam ide... Múlt héten szülői értekezlet volt az oviban, Benjit vinni kellett a doktornénihez tanácsadásra. Történt egy kis gubanc is: dokinéni újra be akarja oltani a Törpöt meningococcus ellen, holott egy éves kor után kapott NeisVac-c oltásnál egy oltás kell, de dokinéni engem néz hülyének, mert nem akarjuk feleslegesen beoltatni, másfél évesen megkapta. De az indok: tavaly őssze volt halálos áldozata is a járványnak. De könyörgöm, beoltattuk, ergo védett a gyerek, és még én érzem magam rosszul. Mindezek mellett  közölte, hogy gyermekem legnemesebb testrészén nem lehet felhúzni a bőrt. Bálintnál már végigmentünk ezen, nem is piszkáljuk Benjinek. Dokinénink viszont közli: piros a vége, és vérlázító hangon megkérdezi, hogy "Anyuka, megvárja, míg begyullad a gyereknek?" Hát, nem. Nem azért szültem a gyerekem, hogy szenvedni lássam, nyeltem egyet, és azóta magamban puffogok, hogy hogyan kérdezhet ilyet. Szóval tegnap a férjemmel elvittük a Madarász utcai Gyermekkórházba Benjit, és másfél óra várakozás után, egy nagyon kedves doki azt mondta, hogy 3 éves kor előtt felesleges ezzel foglalkozni, nem is csinál vele semmit, mert egyik napról a másikra megoldódhat. Dokinéninkről no comment...

Azért hímzek is:-)
A Christmas Lights halad, nagyon jó hímezni. Arról most nem hoztam képet. Hoztam viszont egy nagy szerelemről, amit még nem mutattam. Anyósomnak készült 3 éve karácsonyra 2 párna, imádtam hímezni, haladós is, és eszméletlenül szép élőben. Viszont fotózva nem lett a nagy sietség miatt, így a fotó csak halasztódott. Viszont hétvégén eszembe jutott, és a fényképezőm is nálam volt. Íme a képek:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése