Első találkozásunk...

Daisypath Anniversary tickers

2011. szeptember 8., csütörtök

Levendula, levendula, levendula

Tegnap délután beszabadultam a méteráru boltba újfent, mert a 6.ovis sötétítőhöz kellett még függönybehúzót vennem. Ha már ott voltam, szétnéztem, és természetesen találtam megint csak valamit, amit nem lehetett otthagyni:


És varrtam belőle. A Levendula Fesztiválon olyan sok szép levendula párnát láttam, de 2000-2500 Ft volt az ára. Meg egyébként is jobban szeretem a saját magam által választott és készített dolgokat, így megvarrtam. Jó sokat varrtam belőle, mert nagyon kevés idő a varrása, én készítettem egy 7, egy 8 és egy 9 cm-es négyzetet, amit megvarrtam, a tömésnek maradt hely, kifordítottam, belül vatta és levendula van, a kitömőnyílást kézzel varrtam meg. Szaténszalaggal vannak átkötve. Nagyon tetszik. Nem varrtam készre az összes kiszabott és megvarrt négyzetet, majd ma.  Este csak kettőt készítettem, a sárga ma délután az oviba megy, ott nem lehet kirakni lilát. A levendulás saját használatra készült.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése