Első találkozásunk...

Daisypath Anniversary tickers

2013. november 20., szerda

Novemberi elmélkedések

Mostanában úgy lelassultam. Vagy az is lehet, hogy csak egyszerűen év vége közeleg, és elfáradtam.
A héten újfent itthon vagyok, Bálintnak vasárnap délután 39 fokos láza lett, tegnapig szinte folyamataosan lázas volt, és mellé még tüszős mandula gyulladása is van. Benjinek sem volt kedve tegnap már oviba menni, így aztán ő is itthon dekkol:-) Bár ő is lázas hébe-hóba, de ezen kívül rajta semmi nem látszik. Holnap megyünk vissza a doktornénihez.
Közben már az advent lázában égek. Mostanra sikerült elolvasnom az adventi újságokat, nagyon inspirálóak. Most először már ott tartok, hogy a gyerekeken kívül szinte minden ajándék megvan, sőt anyósom kapott a lakásdíszítéshez egy adventi hímzett szalagot. A képet felteszem, ha sikerül a telefonról leszednem. Az adventi koszorú alapja is megvan, sőt új díszeket is vettem hozzá, és Barnabással már pótoltuk a tavaly Zsófi által tönkretett karácsonyfaégőket is.
Vettem 2 polár plédet, egy fehéret és egy pirosat, hímzett-varrott szívek, csillagok, csizmácskák lesznek belőle vattával kitömve és hangsúlyos hímzőfonallal.
Készül közben a mikulásvirág, és olvasok, mert azt mindig "kell". Születésnapomra kaptam Barnabástól 2 nagyon vágyott könyvet, meg persze hímzőfonalakat.
Szóval már ünnepvárás van, hétvégére szándékozom már elkezdeni a lakásdíszítést, mert nem szeretném egyszerre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése