Első találkozásunk...

Daisypath Anniversary tickers

2013. november 23., szombat

Adventi díszek

Kényszerpihenőn vagyok. Bálint vasárnap belázasodott, tüszős mandulagyulladása volt, hétfőn mehet suliba. Hétfőn Benjinek nem volt ovi, anyósomnál volt, hazajött és nem volt jól. Ő is lázas lett, csütörtökön kiderült, hogy skarlátos, dokinéni elmagyarázta, hogy ez ugyanaz a vírus, amitől Bálintnak tüszős mandulája lett, Benji meg tiszta kiütés. És fertőz. Szóval jövő héten is itthon, immár kettesben... A hab a tortán, hogy a főnököm azt mondta "nincs jogom felülbírálni az orvost" - jól elrontotta a péntekemet, mintha csak csalnék, irtó dühös lettem. Közöltem vele, hogy cseréljünk. Oké, hogy nincs gyereke, de ez azért gáz, semmi emberi érzés nem szorult bele.
Na, visszatérve a kényszerpihenőhöz: most aztán kihasználtam :-)
Először is a már emlegetett adventi szalag, amit anyósom kapott:




A képek nem tökéletesek. Az előbb, amikor fotóztam, rádöbbentem, hogy már nagyon korán sötétedik, és még hamarabb félhomály van. Hiába, épp ma jutott eszembe, hogy jövő vasárnap már december van.

És akkor következzen a mai alkotásom.









Holnap leírom a készítését, egyébként nem filc, hanem polár anyag, abból a plédből van, amit már említettem előzőleg. A pirosat még elő sem vettem. A díszítés mind pillanatnyi ötletből született. Egy része az oviba vándorol, díszíteni, egy része itthon marad dísznek, a többi meg megy a Luca-napi vásárra.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése