Első találkozásunk...

Daisypath Anniversary tickers

2012. április 26., csütörtök

Napfényes délután

Nem tűntem el, csak annyi minden történt mostanában, hogy nem volt időm írni. olvasni viszont olvastam a kedvenc blogjaimat, csak az a fránya írás, ahhoz nem fűllött a fogam....
Nos, Barnabás jól van, az orra gyógyul, de ugyanúgy jön-megy, mint azelőtt. Csütörtökön Bálintot beírattuk az iskolába, németes osztályba egy német nemzetiségi iskolában, és mivel körzetesek vagyunk, így biztos, hogy szeptember 1-én Bálint az 1.a. tanulója lesz:) Pénteken magoncavatás volt a suliban, jó pár ovistársával magonccá avatták:)
Szombaton sem unatkoztunk, Zsófiék itt voltak, de mi Bálinttal voltunk az Önkéntes napon, a munkahelyem főszponzor volt a Népsziget megtisztításánál, a főnököm szervezte, így "önként"(:))))mentem, Bálintot is vittem. A másik főnököm kislányával együtt voltunk 8-an, de rengeteg ember takarította a szigetet a szeméttől.
Képeket majd később.
Viszont a babaköszöntő készül. igaz, lassabban, mint elképzeltem, de állandó időhiányban szenvedek.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése