Első találkozásunk...

Daisypath Anniversary tickers

2012. április 8., vasárnap

Húsvéti nyuszik dekorgumiból

Húsvét vasárnap van. Nem sok időm volt eddig írni, Barnabást kedden műtik, most gyerekes hétvége volt, és nagyban szerveztük a húsvétot. Ráadásul az ovis húsvéti csomagokat is én készítettem, bár utóbbihoz legalább annyi segítséget kaptam Anett barátnőmtől, hogy mi legyen benne. A csomagolás idő hiányában teljesen rám maradt, így hétfőn találtam ki, hogy dekorgumi díszítést kap a celofán csomagolás, mert úgyis gyorsan letépik a kicsi kezek:) A hobbiboltban még kérdés volt, hogy mekkora nyuszikat és hogy teszek a csomagolásra, de este megszületett. Barnabás Bálinttal meccsre ment, én pedig nekiálltam, mind a 25 csomagba tettem egy-egy kis társasjátékot, Kinder tojást, és 2 db kicsi csokitojást, celofánba csomagoltam, és a díszítése, hogy valóban húsvéti legyen:

Szabad kézzel rajzoltam egy másik dekorgumira nyuszit, amit kivágva felrajzoltam sokszorosítva a sárga dekorgumikra 25 példányban:


A kivágott nyuszik fejének közepén tollal rajzolt "X" a nózi, és mozgó szemeket ragasztottam rá. A dekorgumi darabja 130 Ft volt, a mozgószemből 10 db 80 Ft (nekem 50 db kellett):


A fej alján az orr alatt snitzerrel 2 kis függőleges vágást ejtettem, ebbe fűztem a vékony fűzöld szaténszalagot (métere 25 Ft volt), így olyan lett, mintha a szája vagy a nyakkendője lenne a szalag a nyuszinak:


Íme az eredmény, Barnabás bevitte az oviba szerdán, Etelka néni meg el volt ájulva. Mindez nagyjából 3-4 óra munka volt:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése