Első találkozásunk...

Daisypath Anniversary tickers

2012. április 12., csütörtök

Műtét után

Végre túl vagyunk 2 nagyon húzós napon. Kedden reggel fél 7-kor ment be Barnabás a MÁV Kórházba, én pedig vittem a  fiúkat bölcsibe-oviba. Vasárnap kiderült, hogy Benji eltörte a mobiltöltőnket, így utána rohantam azt is venni. És aztán a kórházba. A műtét 9-kor kezdődött, 10 után már kinn is volt, megszabadították az összes poliptól. Viszont nagyon rosszul nézett ki:( Amikor elálmosodott, eljöttem, hogy ne zavarjam, és elhoztam Bálintot az oviból, elvittem cipőt venni, aztán Benjiért mentünk. Benji 5 percenként kérdezte, hogy "Apa mikor jön?" Tudta, hogy kórházban van, mert műtik az orrát, és mondta is, hogy azért, mert "elromlott apa orra és megjavítják". Ezen kívül csak az érdekelte, hogy apát "betakarják-e":))) Tegnap reggel is rohantam a kórházba, és örültem, hogy a doktornő azt mondta, hogy hazajöhet, de előtte menjen be hozzá a Honvédkórházba, ahol rendelt. Szóval bementünk, megnézte, jövő péntekig minden megerőltetéstől és vérnyomásemelő dologtól eltiltotta. Még szénsavasat sem ihat. A fiúknak nem árultam el, hogy itthon van az apjuk, Bálintot ebéd után elhoztam, nagyon örült. Benji még jobban:) Tegnap este 5-kor volt  a bölcsiben szülői az oviba készülőknek, fél 8-kor értem haza. Hímezni nem hímeztem semmit:((( Majd ma:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése