Első találkozásunk...

Daisypath Anniversary tickers

2012. január 22., vasárnap

Napfényes vasárnap délután

A fiúk elmentek gyerekvasutazni a sógorommal és a sógorom kisfiával. Remélhetőleg fotóznak is, majd mutatok képeket. Én meg itthon maradtam, mert holnap újabb hét kezdődik, vasalni kell,és a fiúk nélkül egyszerűbb. Amikor itt vannak, valahogy mindig valaki a vasalódeszkán akar autózni, én meg nem győzöm a vasalót kapkodni. A héten kicsit haladtam a Christmas Lights-szal, de péntek óta semennyi x-et nem tettem bele, pedig elhatároztam:) Most 1 óra vasalás jön, és utána jöhet a hímzés. Pénteken voltunk Barnabással vásárolni, amikor értem jött a munkahelyemre, aztán Benjiért mentünk, és vele együtt voltunk a Cora-ban, kellett pár dolog. Bálint meg néptáncon volt. Este 8-kor már aludtam, aztán tegnap délután megcsináltam a töki pompost vacsorára, aztán aludtam. Mostanság nagyon fáradt vagyok, és úgy tűnik, bármennyit tudok aludni, nem tudom túlaludni magam:) Viszont mindez a hímzés rovására ment, és újfent elvonási tüneteim vannak. Még tartozom képpel a kész ágyról is, jövő héten, ígérem, hozok újabb képeket.
Odakinn gyönyörű napfényes délután van, pedig egész éjjel esett az eső és viharos szél fúj(t). Egerszalókon meg hó esett,  most kezd olvadni (az infó tesómtól van).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése