Első találkozásunk...

Daisypath Anniversary tickers

2012. január 6., péntek

Elvonási tünetek

Szó szerint elvonási tüneteim vannak a hímzéseim után:) A múltkor ígértem képeket, de betegen feküdtem, így nem jutottam el a fotókig. Most viszont már dolgozom, amikor hazaérek, sötét van, és olyankor nem szívesen fotózok. Így holnapra marad a fotózás, mert végre hétvége! Nagyon sok mutatnivalóm nincs, a Greek village-et kontúroztam kicsit, de hát az egy Michael Powell, nem kell bemutatnom, tiszta kontúr, viszont gyönyörű, és kontúr nélkül élettelen. És hogy ne unatkozzak, hameztem még a Christmas Lights-ot, szintén MP, és imádom. Olyan jó hangulata van. Néha eszembe jut, hogy mennyi időm volt hímezni, amikor babáztam, most meg hazajövök, játszom a fiúkkal, főzök, mosok, stb...és a hímzésre már nincs időm. Pedig mindig azt hangoztattam, hogy arra van időm, amire akarom. Nos, nem eszik olyan forrón a kását:) Még a fotózást is meg kell szerveznem:)
Na, ez van, kezdődik a hétvége, így hímzek megint:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése