Első találkozásunk...

Daisypath Anniversary tickers

2011. december 3., szombat

Tartozom képekkel...

Rég írtam. Ennek oka a munka mellett az volt, hogy mindig elfelejtettem elemet venni a fényképezőmbe, mert pár hónapja tönkrement az aksim, és még nem vettem.
Ma sokat kreatívkodtam:) Anyósom minden évben rendez Keresztúron a sulijában országos tornaversenyt, ma volt a XII. Réthy Sándor tornaverseny, ahol belépőket szedtem, és főleg kreatívkodtam. Mivel rengeteg csapat, gyerek, kísérő és vendég volt, így le kellett kötni őket. 3 órán át dekupázsoltam a gyerekekkel és szülőkkel, ezalatt kb.50 falapot és vagy 30 bébiételes üveget dekupázsoltak a gyerekek, nagyon élvezték. Holnap mutatom a saját képemet.
Ma viszont hoztam tartozást:
a karácsonyi gömbös díszem megvarrva:


csillagok:



fenyők:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése