Első találkozásunk...

Daisypath Anniversary tickers

2011. december 13., kedd

Pomponos sál

Fórumos barátnőim ösztönzésére én is kipróbáltam a pomponos fonalat, és sálat kötöttem. Sokat szenvedtem vele, mire rájöttem, hogyan könnyebb, de végül én győztem:) A sál 11 szemmel készült, és 3 db 5 dkg-os barnás fonalat használtam fel hozzá. Akkora sikere volt mindenkinél, hogy készült egy lila Zsófinak 7 szemmel 2 gombolyagból, és készül 1-1 anyósomnak, Klári néninek és Etelka néninek is. A sál maga 2-3 óra alatt elkészül, vagyis egy este alatt munka után is meg tudom csinálni.

A képek:
A saját barnám:


Zsófi lilája:


A készülő kék:


Az oviban minden évben saját készítésű ajándékot ajándékozunk az óvónéniknek és a dadusnak karácsony előtt. Idén sál lesz, mert Klári néni olvadozott a sálamtól. A bölcsis ajándékot még nem tudom, nem valószínű, hogy lesz elég időm bármit is alkotni, ha nem, akkor angyalkákat fogok venni, azt nagyjából mindenki szereti.

1 megjegyzés:

  1. Nagyon jók lettek! Biztos örülni fog mindenki neki, én is úgy szeretem hordani az enyémeket, annyira pihe-puhák!

    VálaszTörlés