Első találkozásunk...

Daisypath Anniversary tickers

2011. december 30., péntek

Koncerten voltam

Az elmúlt napokban nem nagyon volt időm írni. Tiszta nátha vagyok. Tegnapelőttig dolgoztam, most betegszabin vagyok, de hétfőn már újra dolgozom.
A karácsony nagyon jól telt, 24-én reggel hazaautóztunk apukámhoz, és amíg itt Budapesten ömlött az eső, addig Kerecsendtől hó esett, Egerszalókon pedig minden tiszta hó volt, estig havazott, nagyon szép volt. A fiúk tudtak hógolyózni, Bálint újra összehaverkodott tesóm kutyájával, és még hóangyalt is csinált a dédinek. Apukám és tesóm pedig nagyon örültek, hogy ott voltunk. 4 óra után visszajöttünk, anyósoméknál töltöttük a szentestét, így mindkét oldalon örültek a nagyszülők. 25-én jöttek Zsófiék, nagyokat játszottunk. 28-án este vitte át a gyerekeket Barnabás anyósomékhoz, most náluk szilveszterezik az 5 unoka. Bendegúz nagyon várta a találkozást Bálinttal, imádják egymást a sógorom gyerekével.
Szóval most kettesben vagyunk a férjemmel. Tegnap is és ma is napközben is órákat aludtam át, talán így javul a náthám.
És a legjobb: karácsonyra nagy meglepetésként koncertjegyet is kaptam a férjemtől: Molnár Ferenc Caramel tegnapi koncertjére. Szuper volt! Nagyon tetszett...Este 8-kor kezdődött, de igazából fél 9-kor kezdődött, teltház volt és 11 óra után volt vége. Holnap igyekszem fotózni az elmúlt időszak alkotásait, hogy még idén megmutathassam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése