Első találkozásunk...

Daisypath Anniversary tickers

2010. június 20., vasárnap

Függöny lépésről-lépésre

Csütörtökön megcsináltam a maradék 2 függönyt a 3-ból. Holnap viszem is az oviba, így készen van a csoport 3 függönye a fürdőszobába.
A függöny fehér részét készen kaptam Rózsa nénitől, az óvodavezetőtől, az szabvány. Be is volt szegve, úgyhogy teljesen el vagyok kényeztetve:)
Minden sárga részt én varrtam.

1. pánt, amivel felül felfüggeszthető.Maga a pánt szétnyitva 36 cm hosszú és 10 cm széles. Egyik oldala hozzá van varrva a függönyhöz, a másik oldala tépőzárral kapcsolódik hozzá.





2.A fodor gombostűzve: (97 cm széles a függöny maga, 136 cm a fodor szélessége, és  4 egyenlő távolságra osztottam a függöny szélességét, és így szabályos hajtásokat csináltam )



















3.A fodrot talpszélességben varrtam a fehér részhez.
És a kész függöny:




















Ennél jobban nem fért bele a lencsébe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése