Első találkozásunk...

Daisypath Anniversary tickers

2010. június 7., hétfő

DMC - Spain utoljára

Végre elkészültem a spanyol képpel. A végén az 1-2 szemeket már nagyon nehéz volt örömmel csinálni. De csak készen lett. Csütörtökön elhatároztam, hogy hétvégén mindenképp befejezem.Szombaton voltunk a Gyerekszigeten, előtte Barnabás elvitte Bálintot a kerületek focikupájára, ahová a sógorom hívta a férjemet. Szombaton végre igazi nyári idő lett, tűző napsütés, meleg. Hiába kenegettem magam is naptejjel nemcsak a gyerekeket, én szépen leégtem. Volt szerencsénk a buszról látni a Római parti készülődést az árvízre.Mi is megnéztük a Dunaparton a vizet, hihetetlen, mekkora lett egyetlen hét alatt a víz!
Tegnap szintén a Gyerekszigeten voltunk és utána a Nemzeti Vágtán.Tavaly Bálint végigszurkolta a Vágtát,pedig egész nap szakadt az eső. Most nem volt ilyen türelmes, rettenetesen meleg volt, árnyék sehol,lehet, hogy ezért sem. Itthon még varrtam az ovis függönyök füleit.Még nincs teljesen készen, fülek és fodrok hiányoznak a 3 fürdőszobai függönyről,és a tépőzárak, valamint meg kell varrni a 6 db székszoknyát, de azokhoz még az anyag sincs kiszabva.

És akkor a lényeg, a spanyol kép.Nem látszik tökéletes téglalapnak, mert a kanapén fotóztam, ami nem teljesen sima.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése