Első találkozásunk...

Daisypath Anniversary tickers

2010. június 11., péntek

Benji és Pöttyös Kapitány

Találó a cím. Végre tegnap délután Benjin is megjelent 3-4 pötty.De mivel 30 fok volt,nem voltam biztos abban, hogy bárányhimlő vagy melegkiütés.Ma reggelre aztán bizonyossá vált,hogy,igen, végre bárányhimlő. Szokásunkhoz híven, pénteken,azaz ma, orvoshoz mentünk.Az elmúlt 3 hétben minden pénteken az orvosnál csücsültünk. Csak én vagyok állandó ebben a történetben, most kivételesen Benjivel.Zsófi is jött,így hármasban mentünk.Már biztosan lecsengőben van a bárányhimlő-járvány, mert egyetlen beteg várakozott a rendelőben és egy volt a doktornőnél.Benjin több pötty van, mint Bálinton volt. Rajta látszik is a betegség, teljesen elhalkult, hajnalban nem kurjongatva és kiabálva ébredt, hanem csendben dünnyögve szenvedett. Himlő-ügyben sokkal rosszabbra és nagyobb szenvedésre számítottam. De mégis olyan rossz látni a gyermekemet szenvedni, egész nap csak ölelgetném. Már így is elkényeztetem,mert élvezem, hogy babaillatú, hogy ölelgethetem,és imádom a kacagását hallgatni. Mindig elcsodálkozom,hogy milyen nyíltan tekint a világ legapróbb, legjelentéktelenebb dolgaira. A New Arrival nem is nagyon halad, de remélhetőleg a hétvégén tudok már mutatni valamit belőle.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése