Első találkozásunk...

Daisypath Anniversary tickers

2010. május 5., szerda

Májusi eső

Május van. Azt mondják, a májusi eső aranyat ér. Ha ez így van, nagyon gazdag termés lesz idén. Most este fél 7 körül épp hazaértünk, ömlött az eső. A parkoló és a szomszéd ház közötti 20 méteren bőrig áztunk. A babakocsiból is csavarni lehet a vizet. Benji a kezemben volt, próbáltam óvni a víztől, de így is csurom víz lett. Úgy meglepődött, hogy nem is mert  megmukkanni.
Apukámat ma haza engedték a kórházból. Gyógyszerek nélkül is 2,2 volt a vércukor szintje, mint kiderült, az elmúlt 26 évben, mióta kiderült, hogy cukorbeteg, senki nem állította be a vércukor szintjét. Most a 6 gyógyszeréből 4-et elvettek, beállították, így picit mindenki megnyugodott.
Hétfőn volt Bálintéknál az anyák napi köszöntés. Az anyukák 10 percenkénti időpontokra íratkoztak fel, én 12.30-ra mentem. Berendeztek egy sarkot a köszöntéshez, sárga fotel, ünnepélyes falidísz és gyerekszék asztallal volt a dekoráció. Bálint elmondta a verset, teljesen meghatódtam, a második vers már nem nagyon ment, és elénekelte az Orgona ágát ami szintén akadozott, de nem baj, olyan büszke voltam a kispasimra. Az ajándékokat is fotózom holnap. 
Hímzéseim haladnak. Majd mutatom őket. Csak a spanyol képet hímezgettem, illetve Bálint úgy döntött, hogy a két óvónénije és a két dadus könyvjelzőt kapjon pedagógusnapra. Utálok valamit kétszer hímezni, ezért 4 különböző könyvjelző készül, amiből 3 este elkészült az első, ami rózsás, holnap fotózom. A másodikat ma kezdtem el, ez hagyományos minta, azt hiszem sormintának hívják, egy tavalyi Keresztszemes Magazinban van a mintája, és úgy döntöttem, nem egyszínű fonallal hímzem, hanem 2410-es Madeirával, ez barna színátmenetes fonal, elsőre beleszerettem, amikor először  megláttam :)
Holnap mindent fotózok, és mutatom. Most már csak hímezni van erőm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése