Első találkozásunk...

Daisypath Anniversary tickers

2010. május 16., vasárnap

Könyvjelzők pedagógus napra

11 napig hallgattam. Sikerült beszednem legalább 3 féle vírust, aminek az lett a következménye, hogy még a laptopom konfigurálása is eltűnt a szolgáltatónk egységéhez. Eddig tartott a nagytakarítás a gépemen és a konfigurálás, mert még a wifim sem érzékelte a netet.
Viszont sikerült 5 könyvjelzőt hímeznem pedagógus napra. Fotóztam is őket. Nem szeretek többször kihímezni valamit, ezért lett 5 különböző. Bálint már el is tervezte, hogy kinek melyiket adja. Végül abban maradtunk, hogy az óvónénik és dadusok majd választanak abban a sorrendben, ahogy ő szeretné. Nagyjából 2 este kellett mindegyikre, és mindegyiknek a hátuljára rávasalható vékony közbélést vasaltam, így csak a 2 végét varrtam, hogy ne bomoljon.
Az MP és a non-figuratív motívum a KM egy-egy régebbi számából van, a szíves egy Praktika-mellékletből, a kutyusosnak pedig magyarosítottam a szövegét.














































































































A hátulja:




















És a spanyol kép most:







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése