Első találkozásunk...

Daisypath Anniversary tickers

2010. május 24., hétfő

Hosszú hétvége

Azt gondoltam, hamarabb eljutok az írásig, de nem így történt. Pénteken Bálint csak ebéd utánig volt az oviban, mert Anettel, az egyik kislány anyukájával megbeszéltem, hogy találkozunk az oviban, és viszek neki rengeteg ruhát, amiket Zsófi már kinőtt,én meg nem tudom hová tenni. Nekik viszont jó lesz Lulura és Melindára is. Barnabással meg megbeszéltük,hogy 1-re hazajön, és elmegyünk a Margit-szigetre. Bálint már reggel azt kérte az apjától, hogy mehessen. Az idő gyönyörű volt,fagyiztunk, átsétáltunk a szigeten, hazafelé vásárolni mentünk. Amint hazaindultunk a Csobánka térről, leszakadt az ég, de nem áztunk meg annyira, mert vártunk egy kicsit az indulással.
Szombaton Bálint elhatározta, hogy megtanul pótkerék nélkül bringázni. Meglátogattuk Barnabás nagymamáját, hogy dédunokázzon egy kicsit, aztán mentünk volna a Városligetbe, ha nem ömlik újfent az eső. Bálint szomorkodott, de aztán megbeszéltük vele, hogy vasárnap. Így hát tegnap elmentünk a Városligetbe a KRESZ-parkba, és amíg mi Benjivel sétáltunk, addig Bálint apával küzdött 2 keréken. Egész jól halad, ahhoz képest, hogy 4 éves. Néhány bokor-látogatás után úgy döntöttek, itthon a kisbringáról leszerelik a pótkereket, mert az nem olyan nehéz, és azzal tanulnak tovább. Késő délután a ház előtt bicajoztak. Én meg barátnőztem Zsuzsival. Ő kapta végül az egyik kávés könyvjelzőt. Bálint barátja, Dávid is meg akar tanulni 2 keréken bicajozni, úgyhogy csináltunk mára programot nekik:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése