Első találkozásunk...

Daisypath Anniversary tickers

2013. október 20., vasárnap

Ünnepi hangulatban

Nem is tudom, mi történt velem, de olyan közelinek érzem az adventet, hogy elkezdtem készülni. Lélekben mindenesetre:-)
Még egy hétig szabadságon vagyok, a hátam fáj még, de hímezni azért tudok, és KELL! Talán holnapra elkészülök a 3.sünivel, viszont talán a Praktika új számának karácsonyi keresztszemes melléklete miatt 2 napja azon kattogok, hogy miket szeretnék hímezni a közelgő ünnepre. Sok kisebb minta és mono karácsonyi szösszenet várakozik, remélhetőleg a jövő héten sikerül alkotnom és képeket is hoznom. A süni képeket már csak át kell raknom a laptopra, igyekszem...
Pénteken voltam a kedvenc Kabar utcai rövidáru boltomban, és vettem némi újabb karácsonyi anyagot, illetve közepes méretű csipkéket a következő adag textil szaloncukrokhoz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése