Első találkozásunk...

Daisypath Anniversary tickers

2013. szeptember 26., csütörtök

Egy újabb ősz...

Rég hallattam magamról.
Lassan 3 hete táppénzen vagyok, egyik hajnalban arra ébredtem, hogy iszonyatosan fáj a hátam, majd' beszakad. Alvás nem volt, orvos, apósom, torna, még több torna, pihenés. Mégis ott tartok, hogy egyik nap jobb, aztán másnap nagyon fáj, sugárzik, nem tudom, meddig lesz ez így. A háziorvosom szerint ha rendbe jövök, akkor is bármikor előfordulhat majd később.
Némi hímzés azért akad:-) Elvállaltam, hogy az ovis naplóra hímzek sünit (süni csoport). Még nem töltöttem le a fényképet, talán hétvégén. Megbeszéltük Edit nénivel, hogy másnap beszélünk a süni sorsáról. Másnap beszéltünk, hogy legyen a naplón, de kéne a 2 naplóra 2 felirat+ a süni mellé még egy süni. Kb. 2 perc múlva kiderült, hogy +2 süni kell, mert Tamara néni délelőtt megtalálta az előző nap otthagyott sünit, és alkotott: kulcstartót:-) Nagyon jó kulcstartó lett a csoport kulcsához, én meg készíthetek még 2 sünit.
Szóval képek később.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése