Első találkozásunk...

Daisypath Anniversary tickers

2012. február 26., vasárnap

Tavaszi fáradtság és elvonási tünetek

Az elmúlt két hétben határidős munkám volt, most pénteken ért véget, fellélegeztem:) Szeretem, amikor olyan dolgokat kell 1-2 hét alatt rendberakni, ami hónapokig el lett hanyagolva, a főnököm pedig azt hiszi, hogy hónapok elhanyagolt dolgait hip-hopp jóvá lehet tenni:) Mindegy, túl vagyok rajta. Viszont egyszerre szenvedek alkotói válságban és elvonási tüneteim is vannak. Szerintem ez már tavaszi fáradtság nálam, mert miközben örülök a napfényes időnek, bármikor, bármennyit képes vagyok aludni. Tegnap este is már 8-kor lefeküdtem, reggel 8-ig aludtam, ma délelőtt, mostam, főztem, tettem-vettem, és délután 1 után ledőltem, amíg a gyerekek játszottak, Barnabással darts-oztak, én meg úgy gondoltam, olvasok, de alvás lett belőle. És nem tudok eleget aludni. Most Benji alszik, Barnabás Bálinttal hazavitte Zsófit (Máté most nem jött), én meg több, mint egy órát vasaltam. Az állandó alvás és házimunka miatt nincs időm hímezni, ha választhatok, inkább alszom vagy olvasok, közben meg nagyon vágyom arra, hogy hímezzek. Ördögi kör:) Most tervezem, hogy ma este még bökök pár x-et.
Tegnap voltunk a Gőtés-tónál itt Békáson. Gőtés-tő a wikipedián Kicsit fújt a szél, de nagyon szép napsütés volt, a gyerekeknek nagyon tetszett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése