Első találkozásunk...

Daisypath Anniversary tickers

2012. február 1., szerda

Egy kis finomság

Szombaton úgy döntöttem, hogy ebben a hidegben valami meleg finomság kell, mondjuk egy fincsi illatos almás süti. Arról nem is beszélve, hogy volt itthon pár már frissnek nem nevezhető alma, amit vétek lett volna kidobni, így úgy döntöttem, Fordított almást csinálok.
A recept innen származik, én csak 5 tojásból csináltam piskótát, és a karácsonyra kapott új kapcsos tortaformámban sütöttem meg. Illetve nem 2, hanem csak egy csomag vaníliás pudingport használtam hozzá, bár így utólag elfért volna a másik csomag is. Ugyanis Benji, aki eddig nem evett édességet a kakaós csigát leszámítva, hirtelen érdeklődni kezdett a vaníliakrém iránt, és be is puszilta a felét, miközben csinálta maga körül a nagy kupit (látszik is a képeken).

Benji és a vaníliakrém:


És a Fordított almás:



alulról: piskóta, alma, vaníliaréteg.

Mellesleg egész héten itthon vagyok, ugyanis hétfő reggelre Benji lázas lett, egész éjjel köhögött, Barnabás pedig most egyáltalán nem tudta halasztani a dolgait, és tekintve, hogy ő sokkal többet keres, mint én, ezért a héten én vagyok Benjivel táppénzen. Hétfő délután a doktornéni megállapította, hogy Benjinek hörghurutja van, holnap reggel 9.30-ra kell visszavinnem, én nem sok javulást látok. Ma délelőtt voltam a  munkahelyemen is, mert azért az élet nem áll meg, és a heti feladataim megvárnának, csak torlódva, így 3 órát benn töltöttem, a legfontosabbakat megcsináltam, holnapra is kaptam délután 1 órát Barnabástól, mert határidős táblázatot is el kell küldenem.

1 megjegyzés: