Első találkozásunk...

Daisypath Anniversary tickers

2011. október 15., szombat

Munka

Újra dolgozom kedd óta. Nagyon furcsa volt 6,5 év után visszamenni dolgozni, de nagyon vártam, és nagyon örültek nekem. Még furcsa, mert hozzá kell szoknom, hogy eddig a gyerekek mellett ott volt az egész napom, hogy a házimunkát megcsináljam, most nincs, hazaérek fél 6 körül, gyerekek, férj, házimunka, kb. 2 naponta főzés.
Közben eszembe jutott, hogy még van valamim, ami nagyon közel áll a szívemhez, és még nem mutattam. Akkor kezdtem el hímezni, amikor Benji megszületett (kb. aznap, amikor hazahoztuk a kórházból), 2 hét alatt készült a férjem nagyijának szülinapjára. A Mama amint megkapta, kirakta az ágya fölé. Ő sajnos már május óta nincs közöttünk, de a képet visszakaptam, Barnabás felrakta az étkezőnk falára.  Íme ő:


A kép nem tökéletes, a falon fotóztam. 
Hímezni a héten még nem hímeztem, majd most fogok. Már elvonási tüneteim vannak. Viszont festettem anyagot mikróban. Columbus ruhafestékkel természetesen. Szürke hímzővásznat pirosra, piszkosfehér aidát és fehér aidát vízkékre. A piszkosfehér nagyon halvány lett, azt direkt festettem épphogy. A pirosból karácsonyi banner(ek) lesz(nek), a vízkék aidát pedig Bogyó és Babócához festettem. Utóbbi Benji nagy kedvence, így ma elkezdem neki. Mivel sokat kellene ugyanazzal a kékkel eget hímezni, így inkább befestettem az anyagot eleve kékre, hogy ne kelljen annyi egyforma kék x.
Az eredmény pedig:

vakuval

és vaku nélkül

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek lettek az anyagaid. És persze megint be vagy sózva, mint mindig - jó értelemben. További jó alkotást!

    VálaszTörlés