Első találkozásunk...

Daisypath Anniversary tickers

2011. augusztus 8., hétfő

Szülinap

Sokáig hallgattam. Itt volt  9 napig Zsófi és Máté. Nagyon élveztem, hogy 4 gyerekem van, de nagyon elfáradtam. Szombaton volt Benji 2.szülinapja, sütöttem Túró Rudi tortát, ünnepeltünk. Kapott autókat, Chuggington-os mozdonyokat, Thomas-os cuccokat, ruhákat és egy olyan autót, amire rá tud ülni. Nem nagyon értette, miért ajnározzuk:)
Tegnap, nos, nem kommentálom, az egyetlen fekete betűs nap az évben. Voltunk a gyerekekkel Párkányban, nagyon élvezték. Aztán Barnabás hazavitte Zsófiékat, most nagy a csend.
Holnap indulunk Balatonkenesére a Honvédüdülőbe egy hétre, de időzítetten van néhány meglepi bejegyzésem, amíg nem vagyok.
Hoztam 1-2 képet, bár Esztergomban tűnt fel, hogy lemerül az aksi a fényképezőben, tartós elemet meg sehol nem lehetett kapni, mert vasárnap lévén semmi nem volt nyitva.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése