Első találkozásunk...

Daisypath Anniversary tickers

2011. augusztus 16., kedd

Hazaértem!

Tegnap délután egy hét nyaralás után hazaértem.
Balatonkenesén, a Honvéd Üdülőben voltunk szó szerint a családdal: mi négyen, anyósom, apósom, sógorom Balázs és a kisfia, Bendi. A sógornőm szombaton jött le hétvégére, nem kapott mostanra szabadságot.
Múlt kedden mi és Balázs Bendivel vonattal mentünk le, a fiúk imádják a vonatokat.
Az időnk nem volt a legjobb, a Balatonban senki, a víz nagyon hullámzott.Első 2 nap csak melegítőben játszótereztek a fiúk. Balázs dolgozott animátorként és masszőrként. Egész nap voltak animátor-programok, így senki nem unatkozott: voltak gyerekvetélkedők, arcfestés, torna, aerobic, pénteken biciklitúrára mentem Barnabással és Benjivel, Balázs volt a túravezető Balatonfűzfőig és vissza (30 km), volt katonazenekar, gyerekdisco, felnőtt buli. Apósom, Barnabás és Bálint voltak vízibicikliversenyen, apósom és a férjem strandröpiztek is kétszer, illetve volt foci:)
Péntektől már lehetett pancsolni a Balatonban, a gyerekek imádták a gyerekmedencét. Szombaton és vasárnap nagyon meleg és végre szélcsend volt. Még pénteken délután Barnabással átvittük a 3 fiút Fűzfőre bobozni. Én kétszer csúsztam Bálinttal, Barnabás pedig Bendivel és Bálinttal is csúszott, nagyon-nagyon jó volt! Benjire felváltva vigyáztunk lenn. Bálinték imádták. Bendi az első csúszás után mesélte, hogy gyorsabban jöttek, mint Villám McQueen:)
Végül tegnap jöttünk haza.
Sok pihenés nem volt. Magammal vittem a Dreaming of Tuscany-t, de alig böktem bele. Viszont most pár napig nem is fogom folytatni. Bendinek szombaton lesz a 3.szülinapja, megyünk Soroksárra Orsi anyukájáékhoz ünnepelni. Mesekönyveket kap a Törpe, és kért Villám McQueen-es párnát:) Már kapott tőlünk egy hintalovas és most karácsonyra egy Noddy-s párnát, mindkettőt imádja, de a nagy kedvenc Villám M., neki mindenképpen kell egy olyan. Hát, megkapja:))))
Benji a csúszdán

Bálint és Bendi a hattyúkkal

Az üres part

Bálint

Lászlók: férj, após, gyerek+ fehér pólóban a sógorom

Itt is Lászlók: férj, após, sógornő

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése