Első találkozásunk...

Daisypath Anniversary tickers

2011. június 3., péntek

Nyárelő

Végre a naptár szerint is nyár van, bár minden nap kitör egy jó kis vihar.
Múlt csütörtökön telefonáltak a Medgyessy bölcsiből, hogy Benjit fölvették szeptembertől bölcsibe, és 2-án szülői. Ez ugye, tegnap volt:) Orsi barátnőmnek és a Petra gondozónőjének köszönhetően tegnap délelőtt telefonon beszéltem a bölcsi vezetőjével, hogy a gyerekek ismeretségére tekintettel lehetséges lenne-e, hogy Benji Petra csoportjába kerüljön. És annyira kedves volt a bölcsivezető, azonnal átrakatta Benjit, mert máshová volt beosztva. Szóval nagyon pozitívan indul ez a bölcsi-sztori. Bár én nagyon félek, lehet, hogy erősen él bennem, hogy Bálinttal majdnem 4 évig voltam itthon, mert nem volt szeptemberben 3 éves, és nem vették fel, Benjit meg már 2 évesen bölcsibe adom... De a GYES ugyanannyi, mint 4 éve volt, semmire nem elég, és én is vágyom emberek közé, már 6 éve itthon gyerekezek. Ugyanakkor meg rossz anyának érzem magam, mert Benjivel nem maradok még egy évig.
Szóval a szülői nagyon jó volt, a közös is jó volt, de a saját csoportban még jobban éreztem magam. A két gondozónő Ibolya, és Ildikó nagyon aranyosak, nagyon pozitívak voltak. Mondjuk én nem is vagyok az a kákán is csomót kereső anyuka, az ovi megedzett.
De azért Benji lelkivilágát féltem nagyon. Szeptember 26-án kezdjük a beszoktatást.
Hímezgetek, varrogatok, kreatívkodok, talán jövő hónapban lesz új laptopom, akkor a képeket is fel tudom tenni.
És nagyon izgatott vagyok: ma megyek délután a Westendbe, az Évába, hímzőrámát kell vennem, és megveszem a Dimensions Overlook Café-ját. Már ha kapok. Remélem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése