Első találkozásunk...

Daisypath Anniversary tickers

2011. június 15., szerda

Apróságok

Sokáig hallgattam. A fiúk rendesen elláttak tennivalóval. Szombaton volt a férjem névnapja, ennek örömére anyósomék majdnem egy év után először elvitték a két fiút, és a fiúk nem is aludtak itthon. Szóval végre akadt egy szabad napunk Barnabással, amit ki is használtunk. Volt időnk vásárolgatni, fagyizni, sétálni, raklettezni, és csendben olvasgatni meg tudtam hímezni anélkül, hogy bárki felállított volna...Nagyon élveztem! Anyósomék Kenesére vitték a fiúkat és Bendegúzt, az unokaöcsémet is, pünkösdi játékok voltak ott, mindenki nagyon élvezte a kiruccanást. Vasárnap délelőtt kaptuk vissza őket. Nagy megkönnyebbülésemre Benji nem sírdogált, néha keresett minket, de amúgy jól elvolt.
Vasárnap megnéztünk egy 50 éves évfordulóra kiállított csuklós buszt a Duna Plázánál, és voltunk a Gyerekszigeten is, állatokat simogattak és ugrálóváraztak a fiúk. Sokkal többen voltak kinn, mint múlt héten.
A Pünkösd hétfőt gyerekvasutazással töltöttük, a fiúk imádták. Bár Bálintnak a Hűvösvölgyi állomásnál sikerült az aluljáróban nekimennie az üvegajtónak, már nem először. Most mindenesetre annyira, hogy vérzett a mozgó foga (fogváltás előtt-közben áll). Itthon már nagyon idegesített, hogy folyton nyavalyog, mert nem tud enni, nem mer inni, és nem beszélt rendesen. Kiderült, hogy az egyik felső metszőfoga félig ki van csúszva, de nem lehetett kiszedni, viszont zavarta mindenben. Így hát tegnap elvittem a gyerekorvoshoz és egy gyerekfogorvoshoz is. A doktornő nagyon rendes volt, kihúzta a felső fogat, és az alsó metszőfogát is, mert mellette nő az új maradandó fogacska, és hogy ne mozduljon el, és elférjen, kihúzta a mellette levő már mozgó fogat. Annyira nem tetszett Bálintnak mindez, édesen szenvedett itthon, de aztán estére megjavult, és újfent be nem áll a szája.
Hímeztem is ám az utóbbi időben! Elkészült a Vervaco kávés sorozatából a Coffee, és majdnem készen van a Cappuccino is. Nagyon jó hímezni, és az általam kávéval festett hímzővásznon nagyon jól néz ki. Tegnap Barnabás levizsgázott digitális ismeretekből, így, ha minden jól megy, jövő hónapban kapok új laptopot, és felteszem a képeket. Jó sok lesz addigra.
Hétvégén hímeztem pár apróságot: egy fürdőszobai feliratot egy régebbi KM-mellékletből, és a 78-as KM-ből a két karácsonyi mintát. Még nem tudom, mi lesz belőlük.
Múlt héten varrtam sárga virágos anyagból papírzsebkendő tartókat, de nem vagyok elégedett. Találtam leírást és pontos méreteket hozzá, de hiába a varrásráhagyás, fél centivel rövidebb, mint a zsepik. Vagy a zsepi túl nagy?:) Varrok majd nagyobbat.
Varrtam még ugyanebből a virágos anyagból ferdepánttal tartót, ami magában is megáll az asztalon, és a farkasfogaknak és szaténszalag-gyűjteményemnek tökéletes. Erről is hozok majd képet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése