Első találkozásunk...

Daisypath Anniversary tickers

2011. április 5., kedd

Kicsit eltűntem...

Mostanában nem nagyon voltam. 2 héttel ezelőtt reggel Bálint oviba ment, és szólt, hogy fáj a torka, de más baja nem volt. 11-kor telefonáltak az oviból, hogy 38,5 fokos láza van, rohantam érte Benjivel. Onnan meg a doktornénihez, aki megállapította, hogy tüszős mandulagyulladás és vírusos torokgyulladás. 2 hétig itthon volt, ráadásul már másnap ráragasztotta a kórt Benjire, vasárnapig felváltva voltak lázasak mindketten. Én meg tiszta hulla voltam. Benji egész nap nyavajgott annyira szenvedett, Bálint is csak feküdt, én meg ugráltam körülöttük. Múlt héten már lelkifurdalásom volt, mert alig vártam, hogy délután hazaérjen a férjem, én meg ledőltem aludni, vagy olvasni, mindegy volt, csak pihenjek. Tegnap már Bálint oviba ment, ma pedig voltunk a férjemmel a nevelési tanácsadóban, mert Bálint "fimota"-sága miatt, ma kellett mennünk. Nagyon jót beszélgettem a pszichológussal, nem látja értelmét a Fimota Központba rohanni és 5 alkalomért 50.000Ft-ot fizetni, hogy elmondják ott ugyanazt, mint az ovi pszichológusa, és ő is. Viszont Bálint a nevelési tanácsadóba is fog járni mozgásfejlesztésre keddenként. Örülök, mert a mozgással lehet rá hatni, a rajzkészsége pedig rohamosan fejlődik az elmúlt 2 hónapban. Remélem, kinövi és a fejlesztések hatásosak lesznek.
3 hete Benji jóvoltából egy kancsó tea ömlött a laptopomra, azonnal kuka-effektus, a férjem laptopját nyúzom. Viszont ezen nem tudom még, hogyan lehetne a fényképezőmről felrakni a képeket, így egyenlőre a képek váratnak magukra.
Csináltam az elmúlt időszakban egy lila színátmenetes fonallal készült DMC kávés könyvjelzőt, és egy sakkfigura-tartó zsákot egy régi Praktika-melléklet alapján. Most készül egy húsvéti nyuszis banner. Remélem, képeket is hozok hamarosan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése