Első találkozásunk...

Daisypath Anniversary tickers

2011. április 22., péntek

Húsvéti filigránok

Péntek óta írni sem volt időm. A 13 db lepkés tálca sokkal nagyobb munka volt, mint én azt elsőre gondoltam.Tegnap délután kettőkor fejeztem be, fél 4-kor pedig vittem is be az oviba. Ma van a tojáskeresés.Kíváncsi leszek, mennyire tetszett Bálintnak:) Nemsokára megyek érte, és a fiúkkal megyünk a Margitszigetre. Tegnap délután is elvittem a fiúkat, és ott találkoztunk Barnabással, imádták. Gyönyörű idő volt, Bálint rollerozott, fagyiztak, szóval jó volt. Ma még melegebb van, tisztára nyári idő, ezért ebéd után elhozom az oviból, ma úgysincs néptánc. A szigeten meg nincsenek autók, minden zöld, imádom én is.
Viszont az ujjaim fájnak a filigránoktól, de jó volt készíteni.
Hoztam még húsvéti filigránokat, most sem késő kinyomtatni és egy tapétavágó késsel meg kisollóval nekiugrani. A látvány kárpótol, és gyönyörű dísze akár az ablaknak.





forrás: internet

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése