Első találkozásunk...

Daisypath Anniversary tickers

2014. január 20., hétfő

Fodros sál horgolva

 Idei első kreatív alkotásom: fodros sál horgolva. Már sok blogon szembejött velem a fodros sál kötve vagy horgolva. Így aztán múlt héten eldöntöttem, nekem is kell egy ( vagy több?:-)) ilyen. Múlt héten Bálint sítáborban volt anyósomékkal Bialkán (szombattól múlt hét csütörtökig), mi pedig Benjivel kedden ovi után a fonalas bolt felé vettük az irányt, de nem volt nyitva. Benji meg is jegyezte, hogy biztos csődbe ment :-) Szerencsére nem, mert szerdán ovi után vettünk egy pirosas fonalat. Azt sajna nem fotóztam, csak a kész sálat, a 2.-3. képen az van. Csütörtökön Barnabás hazahozott és rohant tovább, nekem meg még volt időm, hogy Benjiért mehessek, így majdnem 2 óra alatt meghorgoltam a sálat. Nagyon tetszett, abban mentem az oviba. Edit néni meglátta, és beleszerelmesedett. Mondtam neki, hogy kap egyet. Szerintem nem hitte. Viszont pénteken nem volt ovi, Benjivel voltunk pár dolgot vásárolni a hétvégére, és vettük az első képen levő fonalat. Szombaton meg is horgoltam kb. 1 óra alatt. Ma pedig reggel megkapta Edit néni, alig akarta elhinni, hogy az övé. Anna néni mesélte délután, hogy egész nap azzal dicsekedett:-) Viszont a kész sálat nem fotóztam le, csak a fonalat.
Miután horgolva is nagyon szép, úgy döntöttem, hogy kell még nekem egy kötött sál is, majd ha jön az ihlet, kötök is egyet (vagy többet?:-))
  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése