Első találkozásunk...

Daisypath Anniversary tickers

2013. július 14., vasárnap

Tiszta erőből nyár

Néha, ha van időm gondolkodni, eszembe szokott jutni a fent nevezett régi-régi R-GO dal. A gyerekek túl vannak 2 hét balatonkenesei nyaraláson anyósomékkal, mi is voltunk lenn 2 hétvégén. Júliusban nem leszek szabadságon, pénteken jöttem haza Győrből, Nexon-tréningen voltam 3 napig a központban, nagyon jó volt, ugyanakkor nagyon fárasztó is, főleg család nélkül. Kötöttem sok új ismeretséget a tréningen, szinte mind a Hotel Rába City Centerben laktunk. A hotel mindenre jó volt, csak alvásra nem, iszonyú zajos volt. Alig vártam, hogy hazajöhessek. Ugyanakkor meg jó volt kicsit kiszakadni a hétköznapokból. A munkaügyes kolléganőm még 1 hétig szabadságon van, a tréningesünk meg most költözött haza Hatvanba, és már most hiányzik:-( Holnap egyedül leszek, bár új tréningesünk lesz, de 1.napja lévén sokra nem megyek vele, ráadásul reggel 6-tól este 5-ig leszek...
A gyerekek holnaptól reggelente kerülnek anyósomékhoz és esténként jönnek haza munka után.
Ígértem képeket. A héten leszedem őket a telefonról, és felteszem ide őket. Kipróbáltam a szalaghímzést is, nagyon nagy élmény, és nagyon gyors a keresztszemeshez képest, de azért az x-ek maradnak a nagy szerelmek. Michael Powell Greek Village-e majdnem kész, csak a fél kontúr hiányzik, de valami brutál azt a képet kontúrozni.
Benji megtanult biciklizni 2 keréken, mondanom sem kell, nem a kisbiciklin, hanem az eggyel nagyobb méretűn, kb. 2 perc alatt. Rájöttünk, hogy a kicsinek az a baja, hogy csak épp annyit gurul, amennyit teker, ezzel meg megy, mint az őrült, csak még elindulni nehézkes.Most is lenn vannak bringázni az apjukkal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése