Első találkozásunk...

Daisypath Anniversary tickers

2013. április 28., vasárnap

Nem tűntem el...

...csak nagyon elhavazódtam. 2 hétig iszonyú náthás voltam. Nem tett jót az sem, hogy egyik nap esett a hó, másnap pedig 20-25 fok lett. Húsvétkor még havazott, most meg még mindig április van, de 30 fok van napok óta. Borzasztó.  A fiúk jól viselik. Ha vége a sulinak-ovinak délutánonként, fogjuk a biciklijüket, és megyünk. Bandázunk az ovi előtt vagy irány a Duna-part. Ezen kívül folyton valami sütit vagy édességet kell sütnöm, kakaós pillangót, pudingot, vagy ma pl. fánkot sütöttem, vaníliapudinggal és baracklekvárrnal ettük. Ki lehet találni, hogy ki miatt kellett vaníliapudingot csinálni hozzá:-)
Bálint jól tanul, 95-98%-os dolgozatokat ír, bár a gyakorlással hadilábon állunk. Nagyon küzdelmes. 2 hete voltunk gyerekvasutazni, a fiúk imádták. Múlt hétvégén Zsófinak Mezőkövesden táncversenye volt, Barnabás Benjivel és anyósomékkal ment, mi pedig Bálinttal a népszigeti szemétszedésre mentünk, Bálint akarta.Aztán a vasúti hídon Timivel és Bálinttal átsétáltunk, hazabuszoztunk. Ebéd után meg volt beszélve Timivel, hogy a Rómain talizunk, Bálint 2,5órát bringázottb, mi meg sétáltunk utána.
Az alkotás nem nagyon megy. Tegnap gyorsan varrtam 15 zsákocskát, amiből majd levendulazsák lesz vagy párna. Közben hímezgetek is, még mindig a "Legjobb jégkorongozó"t Bendinek. Ha netközelbe kerülök, akkor általában csak blogokat olvasgatok, ahelyett, hogy írnék. De azért igyekszem. 9-10-én szabadságon leszek, fiúk nélkül, talán utolérem magamat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése