Első találkozásunk...

Daisypath Anniversary tickers

2012. október 6., szombat

Parkettázunk...

Ez így nem is teljesen igaz, mert laminált padlót szeretnénk a nappaliban lerakni a szőnyegek helyett, főleg, hogy Barnabás is és én is allergiásak vagyunk a porra is.
Szóval egy hete kipakoltunk mindent a nappaliból, most az étkezőnek eddig használt szoba  a nappali. Ez kuckósabb, mint az előző:) Barnabás meg is kérdezte, hogy miért nem ez a nappalink...Apósom jött múlt szombaton, hogy felszedjük a 30 (vagy 40?) éves padlószőnyeget. Nekünk eddig két nagy, az egész nappalit befedő szőnyeg volt rajta. Szóval anno öntöttek alá ragasztót, kínkeservesen jött fel, és akkor még nem beszéltem a ragasztóról, ami viszont igencsak ragaszkodik a betonhoz. A barátnőm kölcsönadott egy hőlégfúvót, azzal könnyebb, de most, hogy mindketten iszonyú náthásak vagyunk, mégsem tűnik könnyűnek. Holnap jön apósom, addigra fel kéne szedni a ragasztót, nem látom a végét.
Csütörtökön volt Bálint 7 éves, most a fiúk anyósomnál ebédeltek, és mentek a Városligetbe valami programra, én meg közelebbi ismeretséget kötöttem a hőlégfúvóval. A szülinapot amúgy csak jövő hétvégén tartjuk a családdal, mi itthon csütörtökön ünnepeltünk.
Majd írok, ha vége a ragasztónak:)
Ja, csütörtökön volt a Mihály-napi vásár az oviban, és 2 hétig levendulapárnákat gyártottam, Benjiék csoportpénzét gyarapította a 15 párna. Épphogy kész lett, így nincs fotó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése