Első találkozásunk...

Daisypath Anniversary tickers

2012. május 19., szombat

Hungaroring

Tavaly már voltunk a Hungaroringen, a WTC futamán, de akkor "csak" kimentünk, megnéztük Michelisz Norbit, volt jó nagy eső, és hazajöttünk. Ma Opel Családi Nap volt, kimentünk délután, megnéztünk mindent, a fiúk autóztak, és be kell valljam, sokkal jobban érezték magukat, mint én, aki jó képet vágtam a dologhoz, és csakis a fiúk miatt úgy tettem, mintha imádnám az autókat. Háát, jó sokan "tettek úgy":)))
Mindenesetre a Forma-1-et már az első magyar nagydíj óta mindig nézem, minden futamát. Így találtam nekem való dolgokat is, például nagy kedvencem, Senna "relikviáit" is:



Gyerekkoromban volt egy nagy Moszkvics autóm. Olyan előre-hátra pedálos. Mit találtunk a Hungaroringen? Ugyanezt az autót, gyerekeim azonnal birtokba is vették: (az enyémkék volt rózsaszín dudával)


És a kedvencem:

Bár régen jelentkeztem, azért hímzek is szorgalmasan, 1-2 óra hímzés, és elkészül a babaköszöntő. Kicsit lassabban, mint szerettem volna, de sokszor alig vártam a hétvégét, hogy majd lesz pár óra nyugi, és hímzek végre, aztán semmi nem lett belőle. Csak a sóvárgás maradt, mert persze, utána szomorkodtam, hogy "pedig én elhatároztam". Holnap mutatom a babaköszöntőt. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése