Első találkozásunk...

Daisypath Anniversary tickers

2011. november 26., szombat

Advent

Az advent (vagy ádvent) a keresztény kultúrkörben a karácsonyt (pontosabban december 25-ét) megelőző negyedik vasárnaptól számított időszak. Adventtel veszi kezdetét az egyházi év.
Az advent szó jelentése „eljövetel”. A latin „adventus Domini” kifejezésből származik, ami annyit tesz: „Úr eljövetele”. A karácsonyt megelőző várakozás az eljövetelben éri el jutalmát. Régebben egyes vidékeken nevezték ezt az időszakot „kisböjtnek” is.
Én nagyon készültem, már amennyire a munka engedte. Ma készre varrtam néhány bannert, de nem mindet. Kicseréltem a lakásban az eddigi nyárias díszeket a karácsonyi bannerekre, holnap és a jövő héten a többi dísz is felkerül mindenhová.
Mostanában nem jöttem, rengeteget dolgoztam, de tegnap végre megnyitott a Váci úti Extra áruház, csilivili nagyon. Viszont annyit dolgoztam, hogy a blogomra már nem maradt energia. Még tartozom sok-sok képpel, mert hímezni esténként néha azért sikerült, de hamarosan pótolom. Elvileg szerdától szabin vagyok péntekig, ha a gyerekek nem lesznek betegek, akkor fogok tudni fotózni, írni, és talán némi előkarácsonyi takarítás is, mert decemberben nincs szabi:(
Most jöttünk haza a Szentlélek térről, megnyitott ma az Advent Óbudán, megnéztük, a fiúknak tetszett, én pedig magamba szippantottam az advent hangulatát.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése